8/28/2011

Namještaj od drvenih paleta

Ne mogu a da ne stavim na blog ovih par super ideja za namještaj koji je vrlo jednostavno napraviti, izgleda prekrasno a materijal ne košta puno, ako vam se posreći možda ga čak nađete na otpadu ili u nekom skladištu - drvene palete su meni osobno otkriće godine i ne mogu dočekat da krenemo u renovaciju naše kućice na Đoliću jer planiram večinu namještaja napraviti u ovom stilu. Slike sam skupljala sa interneta tako da se iskreno ne sjećam sa kojih su sve stranica, ali ako želite detaljnije istražiti googlajte shipping pallet furniture i odvest će vas nekamo a ima dosta ideja i na Pinterest-u.






























3 komentara

  1. ova zadnja soba je u totalno mojem stilu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme i u mojem, savršeno! Brijem da ćemo u svojoj kući napravit ovakvu sobu, samo ne znam đe da nađem ovako cool fotelju da mi sjedne u buđet :)

    OdgovoriIzbriši
  3. palete su vječna inspiracija... mi već godinam imamo 'lounge' prostor s svojevrsnim divanima koji su napravljeni od paleta i debele spužve...jedino se zadnje dvije godine svi boje tamo sjesti jer su više puta uočeni neki zbilja golemi pauci :)))
    ovaj dječji krevetac mi jedino nije baš po volji, no ostalo je poprilično primamljivo ;)

    OdgovoriIzbriši