7/31/2011

Domaći dezodorans – extra jednostavno

Napraviti vlastiti dezodorans toliko je jednostavno da mi uopče nije jasno zašto bi itko htjeo kupovati one tvorničke kemikalije ili plačati skupe novce za nekakve eko handmade dezodoranse iz bio butiga, kad u samo 10-20 minuta mogu imati gotov zdravi ekološki proizvod koji daje jednak ako ne i bolji osjećaj svježine kao i kupovni. Da ne govorimo o onom ispunjenu koji svi valjda osjećamo kad napravimo nešto vlastitim rukama – neprocjenjivo! Za moj recept sastojci su sljedeći: 

3 žlice kokosovog ulja (u krutom stanju)
3 žlice sode bikarbone
2 žlice kukuruznog škroba
4 žlice maslinovog ulja
3 žlice pčelinjeg voska
15-20 kapi eteričnog ulja povlastitom izboru (lavanda ili naranča)
5 kapi eteričnog ulja čajevca

U zdjelu koja podnosi zagrijavanje u mikrovalnoj otopiti pčelinji vosak, odmah mu dodati sve ostale sastojke osim eteričnih ulja i mješati dok se mješavina potpuno ne sjedini. Dodati eterična ulja, opet dobro promješati pa usuti u malu staklenku ili plastičnu posudicu sa poklopcem. Pohraniti u frižider dok se ne stisne. Koristiti po potrebi a za ljetnih dana najbolje ga je držati u frižideru.

Važna napomena: Ukoliko niste u mogućnosti nabaviti pčelinji vosak direktno od pčelara, ne bih savjetovala korištenje kupovnog jer mnogi koje nalazimo po butigama i drogerijama imaju određen udio parafina u sebi, a to sigurno nije dobro za vašu kožu. Ako nemate čisti vosak radije pravite dezodorans bez njega, a povečajte udio maslinovog ulja  i škroba za po 1 žlicu.

Broj komentara: 8

  1. Joj, ovo je super. Gdje kupuješ kokosovo ulje?

    OdgovoriIzbriši
  2. :) a skroz jednostavno! Ima ti i kokosovog ulja i ovih eteričnih u BioBio, ja nisam bila u stanju tražit dalje, sigurna sam da se da naći i jeftinije. A pčelinji vosak ako nemaš poznatog pčelara nemoj uzimat u apotekama, radije bez njega, isto bude mrak. Kukurzni škrob je obični gustin. Ajd javi kako ti je ispao.

    OdgovoriIzbriši
  3. Radila sam tvoj dezodorans, ispao je super!!! Stvarno je odličan. Samo sam umjesto 4 žl maslinovog ulja stavila 2 bademovog, 1 maslinovog i 1 ulja jedne jako jako zdrave biljke.
    Kokosovo ulje u Zagrebu ima Lucella d.o.o 500 ml 40 kn mislim da je kod njih najjeftinije.

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš mi je drago, ideja sa mješanjem ulja ti je super, definitivno ću tako radit sljedeći put. Thanks za info o kokosovom ulju, brijem da sam ja u BioBio plaćala nešto više - naravno ipak je to BioBio :/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam u BioBio platila 325ml oko 80 kn! Možda su im u ZG nešto niže cijene. Kod nas je sve preskupo a imaju ga samo oni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam naručila kokosovo na e-bayu. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Anonimno12/05/2012

    Čudi me da Vi koji propagirate zdrav život koristite mikrovalnu!?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A koristim i mobitel :)

      U doba kad sam radila dezodorans na ovaj način nisam još živjela off grid u šumi, to je bilo doba tranzicije, sad, svakako propagiram bacanje mikrovalne kroz prozor, uz oprez da se ne pogodi prolaznike u glavu.

      Izbriši